søndag den 3. april 2011

Mission "Gratis morgenbrød hos Reinh Van Hauen"

I dag d. 3/4 2011 kunne man tage ind på Nordre Frihavnsgade og få 4 stk. gratis morgenbrød hos Reinh Van Hauen. Da jeg selv er meget imod Reinh Van Hauens overdrevede dyre priser og mangel på kvalitet for at opveje det, har jeg aldrig købt noget derinde. Men så tænkte jeg, at jeg måske skulle prøve at smage deres brød, før jeg kunne udtale mig om det. Og intet er jo bedre end gratis mad. Så jeg stod op kl. 6 og tog bussen ind til Trianglen, for at fuldføre min "mission":












Og jeg er kommet frem til at det smager som alt andet morgenbrød. På ingen måde chokerende, men jeg fik nu en helt speciel morgentur ud af det.

1 kommentar:

  1. du har alt ALT for meget overskud sådan en søndag morgen, Ditte

    SvarSlet