fredag den 11. november 2011

En "fåret" dag

Håhå, sikke en sjov titel jeg har lavet til indlægget, må jeg selv sige! ;)

Jeg er meget aktiv i Operation Dagsværk og er med i en fotogruppe, der hedder Dokumentaristerne. Vi tager billeder af forskeligge dagsværk happenings, og jeg blev bedt om at tage et billede af mit "dagsværk". Jeg var ude i en fårestald i Birkerød og grave 15 cm tykt, størknet fåre feses op af jorden. Hvis det ikke lyder slemt nok, kan jeg lige tilføje at der var 1 meter til loftet, så ondt i ryggen har vi måtte lide med dagene efter.
Men vi havde det sindssygt sjovt og morede os meget med at lege med fårene. Vi kastede også med lort, da det skulle spredes på grunden, det var også en spændende "disciplin" så at sige.
Jeg håber, at OD vil bruge mine billeder!












Jeg har også taget nogle billeder for Dagsværk før. Man kan se billederne, og en lille tekst jeg har skrevet til det, her:

I aften skal jeg til (sen) Halloween-fest med min klasse. Har ikke besluttet om jeg tager mit kamera med endnu, det beslutter jeg i sidste øjeblik :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar