torsdag den 17. november 2011

Sightseeing i Maribo

Jeg har gået på efterskole i 09/10 på Langelands Efterskole. I efterårsferien var jeg og mine to roomies, Emma og Line, hjemme hos den tredje roomie, Agnes, i Maribo (kringlet, men skidt pyt). Jeg havde taget mit kamera med i håbet om at få taget en masse billeder af turen, men som det som oftest sker, så glemmer jeg at tage kameraet med, eller overhovedet at tage det ud af tasken. Jeg elsker at tage billeder, men jeg nægter at lade et kamera "overtage" mit liv, i den forstand at jeg ikke vil fange et fedt øjeblik eller en stemning bag en linse, jeg vil hellere være i det :)
Jeg fik dog taget nogle billeder, da Agnes kørte os rundt i byen. Ikke stor kunst, men jeg synes der er noget over dem! Og faktisk er billederne taget mere inde i bilen, end af selve seværdighederne. Men vor herre bevares, der er altså heller ikke så meget at se i Maribo :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar