søndag den 15. april 2012

Et sted jeg drømte om at besøge

Garden Lodge, Kensington, London. Tidligere hjemsted for Freddie Mercury, den afdøde forsanger i Queen. Jeg har altid været stor fan af ham og har drømt om at besøge hans hus i London. Det var her han tilbragte sine sidste år sammen med sin kæreste. Efter jeg læste kærestens bog "Me & Mercury" - som kan anbefales, men nok kun til dem der interesserer sig for Freddie Mercury - hvor dette hus er beskrevet så smukt og så fyldt med kærlighed ville jeg se det. Freddies bedste veninde arvede huset og bor der nu, så man kan ikke komme ind. Men mange har skrevet på døren og væggen. Og det var jeg nødt til også at gøre. Jeg valgte at skrive "Tak Freddie - Ditte". Det er ikke noget diverse englændere eller forskellige turister kan drage nytte af, men det var sådan set heller ikke det det handlede om. For mig var det vigtigt at få lov at sige/skrive det. Det er jo nok det tætteste jeg kommer på ham.











I aften skal jeg ind og se Kings of Convenience i Vega. Jeg vil gerne skrive en anmeldelse ligesom jeg gjorde med de andre koncerter. Jeg synes, det er ret sjovt, så det vil jeg se om jeg kan finde tid og evner til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar