fredag den 13. april 2012

Studietur 2012

Jeg har været på studietur med min klasse i London og Liverpool, og det var en virkelig fed oplevelse! Begge byer er interessante og fulde af liv - det minder mig et eller andet sted lidt om Danmark, og det kan jeg faktisk meget godt lide :) Det er sådan et land, jeg måske godt kunne finde på at studere i, hvis jeg skulle læse i udlandet. Men lad os nu se, om det bliver til noget ;)
Jeg har en masse forskellige billeder, og jeg er faktisk ret tilfreds med mange af billederne for første gang! Har taget billederne i RAW-format - dvs. ikke plads til alt for mange billeder, men derimod er det billeder med lidt bedre kvalitet.

Her er nogle billeder fra en legeplads i Liverpool. Jeg vil gerne lægge flere billeder ud, men jeg prøver lidt at dele det op i forskellige emner :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar